Ändrade planer...

hej hej

Nu har det blivit ändrade planer... Syrran skulle komma upp till oss i Uppsala-landet idag och sova här och sedan skulle vi åka hem tillsammans imorrn men nu orkar hon inte åka upp hit så hon stannar hemma. Sååå det är jue väldigt tråkigt men då blire jue mer chips och snask till mig ;P heheh man måste jue se det positiva i allt :P

Men men snart så ska jag jue söka till idol :D hahahahahahaha det kommer att gå åt helvete men jag funderar på att om man ska dra ihop ett stort gäng som ska söka och så blire en rolig grej hittills så är vi tre styckna som ska skämma ut oss :P hihihi fast vad vet jag mina polare kanske är nästa världsartist :D

Fast jag vet inte vilken låt jag ska sjunga!!! Några tips ? :D

En Gryyyyyyyyym Låt !



Who says - John Mayer

//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0