Finally

Hej hej

Just nu sitter jag i en soffa och My little pony spelas på repeat på tvn för Isabella :) (och kanske lite för mig)  Jag har kommit på att det är det bästa filmerna för barn eller iaf en av de bästa helt klart... :D Men har haft fullt upp tills nu. Vi har varit ute med sju hundar i typ två timmar på en skön promenad. Sen skulle det fixas mellanmål och sen ska det busas med barnen... Så jag kommer att sova gott inatt iallafall. Men nu sussar Isabella så sött i soffan så nu kan jag andas lite och faktiskt koppla av men hon är jue så söt så ja man vet inte vad...



Juste jag har hunnit fixa klart lite skolarbete som jag låg efter med också så jag har varit fett effektiv idag... Och det är såååå skönt att slippa all stockholms stress fast jag saknar vissa personer som en galning men men jag kommer att få träffa dem när jag kommer tillbaka till stockkholm :P Kommer hem på söndag eftermiddag och jag nås jue på mobilen :) Såå skulle någon sakna mig så kan de jue alltid messa :P

Sitter på mammas dator annars hade ni fått en bild på hur jag ser ut idag med halvafro och inge smink... Kan bara säga en sak och det är sexxxxxxxy ;P hahhahahhahahaahha


// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0