Inget är som väntans tider...

Eller är det verkligen så ? Något måste väll vara som väntans tider... Man kan jue både ha roigt då och tråkigt så det borde jue vara som att åka buss typ :P Det kan jue vara roligt om man åker med en kompis som man kan snacka med hela turen, medans om man åker ensam och kanske får en illaluktande gubbe/tant bredvid sig ! Då är det jue jävligt tråkigt ! Det kan jue ingen förneka ? Eller ?

Men men just nu väntar jag på att min klass ska ha skrivit klart deras Engelska prov. Jag har jue inte engelska så jag har jue inte prov men jag kanske skulle behöva testa om jag klarar mig för att komma ihåg vad jag faktiskt har lärt mig när jag gick engelska a kursen... B-kursen börjar jue nästa år... Kommer att få låna många engelska böcker i sommar att läsa på stranden !

Men men nu ska jag facebooka lite och ja kolla om inget är som väntans tider ;P hahahah

//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0