Inte hunnit...

Imorse så försov jag mig men kom ändå till skolan i tid (typ iallafall! :P) Efter den lektionen så drog jag hem (slutade asså :P ) Och gjorde en gryyyyyymt god pastasallad :D (MUMS!!!) Nu ska jag ut med hundarna och ringa en viss person och kolla om vi ska ses ikväll eller inte :P Hihi

Sen har vi föräldramöte ikväll ! Och det kommer väll att gå bra för min del men kanske inte för alla. :P Hihi orkar inte vara sur och irriterad på min klass men kommer säkert bli det ikväll men men jag ber om ursäkt om jag blir det ikväll :) Hoppas ni förlåter mig ? :D

//Sofia

Kommentarer
Postat av: Rydell

ALDRIG!!!!!

Ska sitta och gråta sen och aldrig mer snacka med dig!!

:P

2010-04-14 @ 15:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0