konstig dag...

Idag har varit en konstig dag :P Dagen började med att jag hade utvecklingssamtal där Malin (mentorn) sa att jag var som klassens mamma... (betyder det att jag är gammal ? :S ) Jaja sen hade jag grammatikprov i svenska och jag tror inte ens att hälften av klassen vet vad grammatik är eller vad ett substantiv är så det är jue roligt... NOT!?! Sen blev det lunch och så klart var det någon konstig utländsk gryta fast jag går i en svensk skola och jag har alltid trott att i Sverige så äter man svensk mat i skolan typ husmanskost för det mesta men där har jag FEL!!! Det ska vara kebabgryta, indisk gryta, thai gryta med mera fast alla dessa grytor ser exakt likadana ut och de ser ut som spya !!! Sådär orange/brun geggig...

Men men ska lämna det myyyysiga ämnet till att jag är nu hemma och ska fixa krubb som går att äta och det blir husmanskost i form av biffstråganoff :P

Sen blire gym med Bea, min sötnos !!! :D Och vi gymmar på Sats i Haninge :P



//Sofia

Kommentarer
Postat av: Sassa

sv: nej sofia inga mer dikter hahah ;D <3

2010-04-20 @ 17:15:00
URL: http://saassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0