Lunch (happy) hour !

Nu blire lunch hemma när man har slutat skolan :P Skulle ha slutat vid halv ett men våran underbart snälla lärare släppte oss tidigare :)

Våran lunch idag hade varit rester :( Eller som skolan säger : Smått och gott från kökets skafferi ! Det betyder på svenska månadens rester eller hopkok ! Bajs på det ! Det hamnar på den negativa listan med skolan! Tillsammans med att vi typ aldrig har svensk normal mat ! Alltid någon thaigryta med fläsk eller libanesisk eller liknande..! HATE IT !!! Vi har typ aldrig svensk normal mat ! Går vi inte i en svensk skola ? :S Det trodde jag. Men de kan servera Isterband och Lever till oss men inte typ köttbullar eller falukorv! Det suger !

Men men livet går vidare... Or does it ? hehe 

Ska vara hos syrran vid sex :) Måste fixa mig innan så ska in i en varm dusch eller hmmm ska jag ta ett avslappnade bad... ? Vi får se hur jag gör :P Men men hoppas alla får en trevlig och bra valborg :) Inte supa skallen i småbitar bara ;P hihi

//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0