Bajs !

Hej hej

Jag har funderat på en sak och det är Bajs och det där lät så fel ! Det jag menar är att jag har funderat på : När människor är bortbjudna eller på semester så har de svårt att bajsa. Har djur(hundar) samma problem ?

Det skulle jag vilja ha svar på för de borde de väll kunna ha ?  eller ?

Jag tänker såhär att hundar har jue känslor som människor också har. Så de borde jue känna att det är nya och annorlunda människor som är ute och går med en (hunden alltså) och då blir den lite förstoppad... eller har jag fel ?

Men men jag bara undrar, har någon svaret så får man gärna skriva, ringa, smsa eller skicka brev eller något annat sätt att höra av sig för att jag ska få reda på svaret. :)

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0