Filmlista som man ska göra tydligen...

Ja ja då får jag väll sätta mig och fixa med den här listan då !

Filmlista 2010:



Komedi eller Drama? Komedi
Skräck eller Romantik? Romantik (har tröttnat på skräck)
DVD, Bluray eller vhs? DVD
Twilight - serien eller Stieg Larsson - serien? Hmm blev besviken på båda filmerna men Twilight vinner nog.
Beck eller Wallander? Wallander och Beck. Jag kan inte välja båda är bra på olika sätt.
Bio eller tv? Tv
Filmen eller boken? Boken

Favoritskådespelare? Mark Wahlberg, Joakim Phoenix, Ian Somerhalder, Ewan McGregor, Michelle Pfiffer, Paul Walker, Jason Behr, Jessica Biel, Sofia Ledarp och Helena af Sandeberg.
Favoritregissör? Hmm vet inte....
Bästa bok som blivit film? Bond - filmerna ;)
Vilken bio kollade du på senast? Hmmm vet inte men jag kommer ihåg The Ulgy Truth
Film eller tv-serie? Hmmm beror på vad serien/filmen handlar om.
Vad skulle du helst göra - Skriva bok eller regissera en film? Skriva en bok.
Favoritfilm? The tournament

(mer om favoritfilmen)

När släpptes filmen? 2009
Hur många filmrullar ger du filmen (max. 5)? 4 :)
Vem har gjort filmen? Scott Mann, Gary Young, Jonathan Frank och Nick Rowntree.
Om filmen är en serie, vilken är din favoritfilm isåfall? Det är ingen serie.
Favoritroll i filmen? Joshua, Miles, Lai lai och Father MacAvory
Såg du filmen på bio? Nix !
Finns filmen i bok? Vet inte såg filmen av en slump :)

Och till sist, vilken är din favoritscen i filmen? På strippklubben med Miles och Joshua.

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0