Hemma hemmaaa

Hej hej

Nu är jag hemma efter en dag med BEA ♥ :D Det var superduper kul och vi löste världsproblemen ;P

Vi har shoppat som galningar eller ja som vanliga dödliga idag faktiskt men men ibland måste man vara som andra människor oxå ;)

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra men troligen bara andas ut efter våran dag !

Jag ska nog ta hand om mina fötter som är döda !!! Vi gick först ifrån södra stationen till Hornsgatan och sedan vidare till Slussen... Ifrån Slussen till Gamla stan och sedan traskade vi vidare till T-centralen :) Det tog 40- 45 minuter :) Vi var gryyyyymt duktiga ! Giiiiirlpower :D

Vi shoppade liiiite och sedan så blev det en sen lunch bea <3 tog Sussi ( = Sushi ), för mig så blev det Fläskfile :) MUMS !!!

Det sista vi gjorde idag i stan var att gå in på Friday's och ta en strawberry daiquiri :D:D:D:D

Bilder och en rolig historia om friday kommer ;)

// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0