Hmmm ?

Mitt i mitt små bantande (försöker att inte äta snask varje dag men har inga förbud) så kommer jag på en sak. Vems ideal ska jag följa ? Samhällets, tjejer (i min ålder), killar eller mitt egna ? Men borde inte mitt ideal vara så som min kropp är nu ? :S Jag tycker att detta är lite förvirrande ! Vems ska man följa ? Och idealen byts jue ut efter ett tag ska jag byta då ? Hmmm jag tror att detta tåls att tänka på vilken kroppstyp man än har. Smal - fet det spelar ingen roll men varför vill ALLA ändra sin kropp ! Få större tuttar/rumpa, mindre lår/mage. Jag har fått nog med det ! Jag vill att allt bara ska sluta så att man slipper känna press !

jag har svårt att gå ner pga att min ämnesomsättning är extremt dålig och då hjälper det inte med alla dieter som gör så att alla andra går ner 4-5 kg i veckan medans jag går ner kanske 1-3 kg i veckan !

Blääääää säger jag bara !

Undra om man kan sova i två - tre månader och sedan vara smal av svält ? ;)

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0