Vloggen kommer ...

... Imorgon för att Videofy.me tar sådan lång tid på sig så att man dör när de ska ladda upp saker... Men tänkte bjussa på lite bilder och en historia i slutet av inlägget iaf ;)

De hamnar på snedden men jag oooooorkar inte lägga dem rätt :S

Det här ett par skor som hade en suuuuper hög klack med värsta plattån också. Så man blir 15 - 17 cm längre med dessa skor så de var inget för mig ! Jag vill liksom inte se ut som en transa :S Eftersom att jag är 176 cm och sedan +15 cm, det blir liksom 191 cm :S Det är inte såååå kvinnligt :S Eller iaf enligt mig...

Sötis Bea hittade en kjol som hon köpte :D Den var grymt söööt på henne :D <3
Bea och jag gick till Friday's och där beställde vi en varsin Strawberry daqarui (?) Sötis Bea med sin Strawberry :P
Jag med min Strawberry :) Vi hade så jävla roligt idag på Fridays för deras kontrollant har ingen koll asså.



// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0