Det har varit lite mycket :p

I onsdags natt så var jag på krogen :P Det var roligt och jag skrattade som en galning :P När Andre och Ida har lagt upp bilder på fb så kan jag visa er :D

Torsdags så var det bara en mysdag :D

Fredags så blev det krogen och vi kom hem vid fem :) Såå jävla skönt att bara dansa rumpan av sig :P Juste jag fick ett nr också av en söt kille ;P hehe

Lördags så blev det rehab dag ;D hehe och jag lämnade in CV på BikBok i haninge :D Be till allt som  ni tror på att jag ska få jobbet ;) Neeeeeed it !

Söndag (igår) Så var det kryssning och fylla på spritlagret ;) hehe blev bara cider denna gång drar sen igen när cashen har rullat in ;P

Idag Måndag så ska jag lämna in min mobil ! Som har pajjat eller något ! Den har börjat stänga av sig som i lördags så stängde den av sig 10 ggr !!!!! Så nu har man en gammal och hederlig mobil ;) hehe

Såhär ser jag ut idag :

Skulle jag passa i hitler musche ? hehe tror inte det va ?

Pusss på rummmpan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0