Forts...

Ett par grymt snygga leggins/byxor :) Bara 249 :- på Gina :)

Lite skrapade knän på jeansen när man ska till parken eller stranden för att knäcka ett par cider eller öl på kvällen är ett snyggt alternativ som jag kommer att ha iaf.


Accessoarer är ett måste i sommar också :) En liten men smart väska där mobil, plånbok, busskortet och en liten spegel typ får plats :) Ett par snygga glasögon som både kan vara överstylade eller inte men brillorna ska vara med när man går ut :) Sedan kan en sjal vara bra att ha med för värmen i håret ! Att vira runt huvudet och visa  öronsmycken som är antingen prydliga eller lite strassiga :) Det ska vara lite för mycket i sommar eller för lite. Men jag känner mig inte så bekväm i en sjal så jag kör på traditionen och tar en halmhatt med när jag ska ut någonstans ;) Då kan man spana på killar utan att de behöver få reda på det ;) hihi

//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0