Kungligt :P

Jag har funderat lite på våra kungligheter eller ja deras barn men de är väll också kungligheter ;)

Asså det jag vill komma fram till är att Viktoria och Carl Philip ser mycket mer kungliga ut än Madelene... Alla tre tycker jag är grymt jävla snygga (mest prinsen ;P) men de äldsta har på något sett mer vackra eller något medans hon är bara snygg. På dem ser man att de är kungliga i sin elegans och vackerhet, hon skulle kunna vara en stureplanstjej som var extra snygg när man ser dem i vanliga kläder. Och tro inte att jag har något agg mot kungahuset för det har jag inte jag är helt på deras sida ! Men jag och mamma satt och diskuterade ämnet under bröllopet :P
Tryck på bilderna så blir de större :)
Några bilder på dem så kan ni jue döma själva :

Syskonen fina tillsammans.
Victoria Bernadotte (Äldsta dottern / kronprinsessa)
Carl Philip Bernadotte (Första sonen men mellan barnet)
Madeleine Bernadotte (Yngsta dottern)

Vem ser mest kunglig ut ?

//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0