Liiiite senare idag...

Så ska jag ringa till farbror Blå och fråga vart man kan få reda på domar och anmälningar som har gjorts. För Jag måste få läsa igenom två domar som jag har varit med i och en anmälan som också berör mig. Så det ska jag kolla om jag kan få fram imorgon. Hoppas hoppas... Jag har nämligen tänkt och det gör jag jue ganska ofta. Men eftersom att den period som jag är i just nu inte är så bra... Jag kan inte sova och halvt inte äta och jag är översocial så att ingen ska märka någonting. Men jag måste på något sätt ta mig igenom det här och jag tror att om jag skriver av mig ALLT så kanske det blir bättre och då måste jag ha polisens hjälp för att det ska fungera. Så jag hoppas verkligen att de vill hjälpa mig imorgon :) Håll Tummarna !!!

Jag bloggar om hur det går! Men nu måste jag sova i några timmar iaf även om det bara kommer att bli två tre timmar...

GOD NATT :)

P.S idag jag drog och träffade Kicki med flera andra crazys som gör tyresö till en härlig plats :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0