Sweet home alabama...

Ville bara säga att nu är jag hemma igen :) Och jag ska dit imorgon igen mellan 9 - 12 :)

Sedan vid 12.30 så har jag ett jobbmöte kanske. Inom smink och hudvård... Jag ska på infomöte om vad jobbet innebär och om jag skulle klara av det. HOPPAS att jag klarar det !?!

Om jag skulle få jobbet så behöver jag alla mina vänners hjälp ! Då kommer jag att visa upp smink och hudvård så om man vill få prova på lite så får man ringa eller smsa ! SÅ som jag sa håll tummarna på att jag får jobbet :D

Min outfit går typ inte att få på bild med den här dåliga kameran på laptopen !

Men jag har på mig ett par korta leggins ifrån Gina 79 :-
Tunika ifrån Lindex 199 :-

HIttade en rolig grej ifrån Gina :)

Den här heter Sofia och den finns i färgerna : Multifärgat (flera färger), Rawwhite/Animal(den på bilden), Rosa, Blå och Svart :) Den är ett bara måste i sommar för mig ;)


//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0