Ullared !

Idag har jag inte kunnat blogga för jag har inte varit nära en dator och jag har haft fullt upp med att shoppa ! :D Idag har vi åkt till det berömda Ullared ! :D Det var grymt roligt att gå där igen och jag hittade liiiite saker där ;) hehe

Vi har ätit god middag igen ! Det blev Wienersnitzel med Pommes frites och beaneaisesås ( stavas det så ? )

Vi köpte Ullareds egen cdskiva, den var helt ok faktiskt :) Bara svenska artister den funkade men dte var en så gryyyyym låt !

Hääär är den !



Men men nu ska jag tjocka mig lite innan jag checkar in gymmet här på scandic asså ! Jag har jue nya kläder som man ska gymma i så det är så j*vla göööööött !!!

//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0