Legend of the seeker

Snart så har jag säsongs finalen av säsong två :D Happpppppy !

Men men det är inte det jag ska säga utan att frukosten är avcheckad :P Vi såg bara ett avsnitt av millenium och sedan så ska vi kolla på det andra när vi äter middag. Innan de andra kommer :P

De andra är : Maria, Jokke, Ida, Dixi och Stoja (som faktiskt fyllde två igår) Hon bfyller år på min namnsdag så vi båda fick presenter :P hihi

Vet inte vad mer jag ska skriva för nu utom att våran tvättmaskin kanske har pajjat :S så det är juuuuue skiiiiiiiiitbra (känn ironin flöda inom er!!!!) Det absolut roligaste är att det står en bra kvalitetsmaskin på manualen till maskinen och det har precis gått över fem år så kvalitetsmaskin in my ass säger jag bara ! Bosch gå och ta dig någonstans där det inte skiner ! Men min mami <3 ska ringa och kolla vad man kan göra... Det är fett ynd om henne faktiskt för hon har tvätt i maskinen när den slutade fungera ! :''(

//Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0